Რეკლამა, PPC სარეკლამო
Რა არის CTR in "Yandex. Direct"? ინდექსი CTR CTR
ისინი აცხადებენ, რომ სარეკლამო - ეს არის ძალიან მომგებიანი ბიზნესი. თუმცა, ბევრი დამწყები შეგიძლიათ ამტკიცებენ, რომ. მათი სარეკლამო ბიუჯეტები დნობის ადრე ჩვენს თვალში, შეეჯახებით უცნაური ფიგურა: CTR. გამოდის, რომ ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი შედის გაანგარიშება ალგორითმი CPC. შევეცადოთ გავიგოთ, რა CTR "Yandex. Direkt" და როგორ, რათა მეგობრებთან ერთად მას. საკითხი, ექსპერტების აზრით, გლობალური. გაგება ეს ფაქტორი გადარჩენა ბევრი ფული სარეკლამო კამპანიის და უფრო მეტ ფულს.
ორიოდე სიტყვა "Yandex. Direkt"
ინტერნეტ - ეს არის ყველაზე პოპულარული პლატფორმა რეკლამირება თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების. იგი დასაქმებულია სხვადასხვა კომპანიები, რომელთა საქმიანობა შემოიფარგლება ორგანიზაცია ურთიერთქმედების ვისაც სურს გაცნობის მიზნით და ვებოსტატებისათვის, რომ ადამიანები, რომლებიც უზრუნველყოფს საკუთარი საიტი განცხადებები.
უდიდესი შესაძლებლობები ამ საქმეში საძიებო სისტემებში. ეს არის კომპანიების ჩართული შექმნის სპეციალიზებული პროგრამული უზრუნველყოფა. თქვენ მუდმივად მათ წინაშე, როდესაც ეძებს ნებისმიერი ინფორმაცია.
"Yandex. Direct" არის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სარეკლამო კომპანიებს რუსულენოვანი ინტერნეტში. ეს არის ორგანიზებული საფუძველზე კომპანია, რომელიც შეიქმნა სახელობის საძიებო სისტემა. "Yandex. Direct" უზრუნველყოფს რეკლამის და ვებ მფლობელები (ვებოსტატებისათვის). პირველი ფულის დახარჯვა რაღაც, რათა თავად ცნობილია, ამ უკანასკნელის მიიღოს მცირე ნაწილი მათ უზრუნველყოფს საკუთარი საიტები.
Servis, მათი სავალდებულო ერთმანეთს, რა თქმა უნდა, არეგულირებს პროცესში. მან უნდა მუდმივად შეინარჩუნოს ბალანსი რეკლამა და დაწკაპეთ იგი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ეს გაგრძელდება და რეკლამის და ვებოსტატებისათვის. და სტუმრებს გრძნობს, რომ მისი მომსახურება არ არის ხარისხიანი საკმარისი და გადადით სხვა საძიებო. ინტერნეტ - უაღრესად კონკურენტუნარიანი ტერიტორიაზე. ახლა რომ გესმით, თუ რა თემა არის გამოცხადებული, შეგიძლიათ წასვლა გულში საკითხზე. ასე რომ, რა არის CTR "Yandex. Direct"?
წესები
უნდა გვესმოდეს, რომ ადამიანი ჩართული სარეკლამო, ბევრი. ისინი იყენებენ იგივე საკვანძო ფრაზები ამიტომ კონკურენციას ერთმანეთს. და როგორც მსაჯი მოქმედებს "Yandex. Direct". განათლება მიერ ორგანიზებულ კომპანია, რომელიც იძლევა ინფორმაციას, მაგრამ არ არის საკმარისი.
იმ მიზნით, რომ "Yandex" - რამაც აქტივები. იგი ქმნის წესებს, რომელიც საშუალებას თითოეული რეკლამის მიიღოს მაქსიმალურად. მაგალითად, ფასი ხროვა in "Yandex. Direct" შეიძლება განსხვავდება მსგავსი განცხადებები. "არბიტრი" არ ეძებს, თუ რამდენად მზად არის გადაიხადოს, და მიმოხილვას სამომხმარებლო. უფრო მნიშვნელოვანია ის, რომ ადამიანი გადაკვეთის რეკლამა.
თუ გესმით, ამ ეტაპზე, შემდეგ გაერკვნენ , თუ რა CTR წელს "Yandex. Direkt" და როგორ აისახება ბიუჯეტში, ეს იქნება ადვილი. ისევ და ისევ, კომპანია არ აქვს მნიშვნელობა თუ რამდენი ფული მზად ვართ, რათა, თუ ეს განცხადებები იქმნება მახინჯი თუ არა საზოგადოებრივი ინტერესი. ის ცდილობს მოიპოვოს თითოეული ცოტა მეტი, იმ გაგებით, რომ მისი საქმიანობა.
რა არის CTR in "Yandex. Direkt"
ტექნიკური მხარდაჭერა აღწერილი ეს კონცეფცია საკმაოდ ხელმისაწვდომი. CTR (დააჭირეთ მეშვეობით განაკვეთი) არის მაჩვენებელი CTR ბანერი ან რეკლამა. გაანგარიშება ფორმულა მოიცავს ორი მაჩვენებლებს: კონვერტაციის რაოდენობა და შთაბეჭდილებები. CTR - ეს არის კერძო მათ შორის. რომ არის, რომ ეს, თქვენ უნდა დაწკაპუნებით გაყოფილი შთაბეჭდილებები. თუმცა, არა ყველა ასე მარტივი.
პირველ რიგში, "Yandex" მაშინვე არ მიგვაჩნია, რომ ეს ფიგურა. როდესაც გადამწყვეტი რომელიც განცხადებები იგი ყურადღებას პირველი წინასწარმეტყველებს CTR. და როგორც "Yandex" იღებს მონაცემების - არავინ ნამდვილად ესმის. იგივე ტექნიკური მხარდაჭერა განმარტა, რომ აქცენტს საშუალო შესრულება მსგავსი სარეკლამო კამპანია, იმის გათვალისწინებით, რომ karma საიტი (მისი არსებობის შემთხვევაში).
უძრავი CTR იწყებს განიხილება მხოლოდ შემდეგ გარკვეული რაოდენობის შთაბეჭდილებები. მაგალითად, ისინი უნდა ყოფილიყო 2016 წელს უნდა იყოს მინიმუმ 400. ღირებულებაა click წელს "Yandex. Direkt" დამოკიდებულია იმაზე, ეს მაჩვენებელი. პატარა, უფრო ძვირი იქნება რეკლამა.
სარეკლამო ერთეული დახარისხება ლოგიკა
მოდით შევხედოთ მაგალითს, რომელიც აჩვენებს, თუ როგორ CTR განაკვეთი - CTR. მე და თქვენ ორი რეკლამის. ერთი მზად არის გადაიხადოს 20 რუბლი. ყოველ მომხმარებელს ქმედება, მეორე ვგრძნობ ბოდიში ეს თანხები. მან განაცხადა, რომ ფასი 10 გვ.
მათი კამპანია ხნით. შედეგად, "Yandex" უნახავს პირველი ასი შთაბეჭდილებები მიიღო 5 დაწკაპუნებით. მისი CTR - 5%. მეორე რეკლამის გაატარა კამპანიის ბევრად უკეთესი. მან იმავე ასი შთაბეჭდილებები მიიღო CTR - 15%. ყოჩაღ!
და რომ ამავე დროს მიღებული Yandex? პირველი: 20X5 = 100R. მეორე: 10x15 = 150r. ვინ არის ეს მომგებიანი? ცხადია, არავის, რადგან განცხადებები ნახოთ იგივე დროის. მაგრამ უფრო ეკონომიური, მაგრამ შრომისმოყვარე რეკლამის, "Yandex" უფრო. ასე რომ, ხელმძღვანელი სულელი თავად არ, მისცეს ამ workaholic პრიორიტეტია. და როგორც ბონუს - იაფად თითო დაჭერით.
ეს მხოლოდ გავლენას ახდენს CTR ბიუჯეტი?
რეკლამის მუდმივად ცდილობს შეცვალოს "Yandex. Direct". განათლება მსურველებს დაიწყონ საკუთარი ბიზნესი უმჯობესდება. რათა მივაღწიოთ შედეგი, და არ დაწვა, თქვენ უნდა იყოს დაინტერესებული ახალი პროდუქტების, შეისწავლოს გამოცდილება სხვები. მაგალითად, ცოტა ხნის წინ ცნობილი გახდა, რომ "Yandex" უკვე რეაგირება მთელი კამპანია, და არა ცალკე ბანერი. ის აანალიზებს თუ როგორ წუთობრივად ექსპერტი შეგროვებული სიტყვა, რადგან ისინი გამოიყენება, როდესაც შექმნა განცხადებები.
გარდა ამისა, "Yandex" აგროვებს ინფორმაციას თითოეული დომენი. თუ ეს არასასურველი, ჩვენ ვსაუბრობთ "karma საიტი." იგი გავლენას ახდენს ძიება, აქედან გამომდინარე, იზრდება ღირებულება დაწკაპუნებით. ვისწავლოთ კონკრეტულად, არსებობს თუ არა რაიმე უარყოფითი თქვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ მხოლოდ ექსპერიმენტული გზა. თქვენ უნდა შექმნათ ორი იდენტურია განცხადებები, რასაც სხვადასხვა მისამართზე. ფასი, შემოთავაზებული მომსახურება ნახავთ იმას, რაც მას ჰქონდა უკეთესი დამოკიდებულება.
როგორ გაზრდის CTR?
სპეციალისტებმა ბევრი მოსაზრება ამ საკითხთან დაკავშირებით. მათი უმრავლესობა იხრება, რომ თქვენ უნდა მუშაობა მეშვეობით რეკლამა. იმისათვის, რომ დაიწყოს შეაგროვოს ყველა შესაძლო clues. მათი ხარისხი "Yandex" უნდა ანალიზი, როდესაც შეამოწმოთ თქვენი კამპანია. უკეთესი სიტყვა, ქვედა ფასი. ეს ექსპერტები იპოვეს პრაქტიკაში.
მეორე ადგილი გაუმჯობესების CTR იღებს რეკლამა თავად. ძირითადი პირობები უნდა იყოს სათაური და ტექსტი. ეს უნდა სიტყვებზე, როდესაც თქვენ შექმნით კამპანია. "Yandex" ესმის, ეს ნიშანი, სურვილი რეკლამა ზუსტი კლების სიტყვა. ეს აგარიდებთ ზედმეტი, არასამთავრობო სამიზნე შთაბეჭდილებები. აქედან გამომდინარე, ეს არ ამცირებს CTR.
შეაჩერე Words
არსებობს მომსახურების ფუნქცია, რომელიც საშუალებას გაძლევთ არ არიან განცხადებები გარკვეულ შეკითხვებს. ისინი მოუწოდა "stop სიტყვა". მაგალითად, გსურთ რეკლამა ქურთუკები. რა თქმა უნდა, ყველა მოთხოვნა ამ სიტყვას უნდა გათვლა და მიიღოს. როდესაც თქვენ გაქვთ სიტყვით ფრაზები, ყურადღებით გაეცნოთ. არსებობს დარწმუნებული უნდა იყოს "ქაშაყი ქვეშ ბეწვის ქურთუკი" და ბევრი სხვა. ასეთი მოთხოვნები, თუ ისინი არ არის აკრძალული, შეამცირებს ჩვენს ქულა, udorozhat მთელი კამპანია. ეს არის ის, როდესაც შექმნა სარეკლამო ყველაზე მნიშვნელოვანი შეიმუშაოს გასაღები ფრაზები.
აუდიტორიის შერჩევა
ასევე მნიშვნელოვანი. "Yandex" ორიენტირებულია გასაღები ფრაზები. თუმცა, ყველას, ვინც წერს მოთხოვნები აქვს ფული და შესაძლებლობა, რომ შეიძინოს საქონელი და წესრიგის სფეროში. ეს ნაწილი აუდიტორიას უნდა შეწყვიტა. ამ ადგილას იქ ასაკის, გეოგრაფიული ადგილმდებარეობა. თქვენ არ გჭირდებათ ადამიანი Magadan უყურებს რეკლამა იყიდება ყვავილები იალტის? ისინი არ უნდა დახარჯოს penny მათ, შესაძლებლობა, რომ ამ ადამიანებს არ აქვთ. იმიტომ, რომ ეს უნდა კიდევ ერთხელ ყურადღებით დავაკვირდებით, რომელთანაც თქვენ თქვენი მომსახურების. ჩადება პორტრეტი სავარაუდო მყიდველის და ხელმძღვანელობს. მაშინ "Yandex" მოგაწვდით დიდი CTR, მაგრამ თავად კამპანიის - სერიოზული შემოსავალი. გისურვებთ წარმატებას!
Similar articles
Trending Now